Follow on Bloglovin

donderdag 16 augustus 2012

Andrélon droogshampoo/ also in English

Een stukje over Andrélon droogshampoo. Dit jaar heeft de droogshampoo een comeback gemaakt. Ik ken het zelf uit de jaren 70 (ik was toen nog een tween) ook van het merk Andrélon. Ik weet dat ik het een keer geprobeerd heb maar dat ik er toen niet echt tevreden over was. De droogshampoo zat toen nog in een potje en vanuit het potje moest je de poeder op je haar smeren. Dit werkte totaal niet.

Maar terug naar 2012, de droogshampoo heeft een totale verbetering ondergaan. Het zit nu in een handige spuitbus en het ruikt lekker fris. Eerlijk gezegd om de geur alleen al zou ik het gebruiken. Ik heb deze droogshampoo al een paar keer gebruikt en ben er zelf erg tevreden over. Hoe werkt het? Je spuit op ongeveer 20 cm afstand de droogshampoo in je haar en laat dit ongeveer 2 minuten zitten. Daarna kam of föhn je het uit. Ik föhn het uit en maak draaiende bewegingen over het ingespoten gedeelte van mijn haar, met mijn hand. Het verschil is meteen voelbaar mijn haar voelt luchtiger en niet vet meer aan. Deze shampoo geeft je haar weer een verfrissings boost.  Ik heb gekozen voor "verrassend volume" voor slap of futloos haar. Opgelet want als je donker haar hebt en je kamt of föhnt het niet goed uit, dan zie je de witte poeder in je haar.

ENGLISH
Today i'm doing an item about dryshampoo. I recently bought one of the brand Andrélon. Dry shampoo has made a comeback this year, everyone is talking about it. I know dry shampoo from the seventies (when i was a tween) i remember buying one from the same brand (Andrélon) the shampoo came in a jar back then. The problem was that you had to take the powder out of the jar and apply it in your hair. That was such a mess, i remember i didn't like it at all.

Fast forward to 2012, dry shampoo comes in an aerosol now. Which makes it much easier to apply. What i also like about this dry shampoo too, is that its smells so fresh. Just because of the scent i want to use it. I've used it a couple of times and i love it. It takes the grease away and it adds volume. How do you use dry shampoo? You hold the can from about 20 centimeter distance then spray it into the roots of your hair. Leave it in for about two minutes then comb or blowdry it out. I blowdry it out while my hand is making circular movements in my hair. This dry shampoo gives your hair a fresh boost and it adds volume. Be careful though, if your haircolour is dark and you don't thoroughly comb or blowdry the powder out, it will show.


,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten