Follow on Bloglovin

woensdag 28 november 2012

F.O.T.D. A bit of tangerine (english version too)

Het is weer even geleden dat ik een blogartikel heb geschreven, ik was eerlijk gezegd een beetje lui de afgelopen week. Ik had een paar vrije dagen en die heb goed besteed door niet al te veel te doen. Maar ik ben er weer met een F.O.T.D. Vandaag staat de kleur oranje centraal. Voor velen misschien een vreemde keus in deze periode maar ik vind oranje nog heel goed kunnen. Als je naar buiten kijkt zie je het vallen van de bladeren en daarbij zie ik veel oranje achtige kleuren. Dat is ook mijn inspiratie geweest.

Als basis heb ik de color tattoos Fierce andTangy en On and on Bronze (Bad to the Bronze) van Maybelline gebruikt. Fierce en Tangy  heb ik op het ooglid aangebracht met en in de arcadeboog On and on Bronze . Brown van Nyx heb ik in de arcadebroog gedaan en tot ongeveer tot het midden van het wenkbrauwbeen. Voor de diepte heb ik in de buitenste ooghoek een donkerbruine oogschaduw gebruikt. Voor de afwerking; zwarte eyeliner, zwart kohlpotlood en natuurlijk mascara.

Op mijn wangen een perzikroze/oranje blush van Yves rocher en als highlight de face and body bronzer van Essence. Mijn lippen heb ik eerst ingekleurd met een lippotlood van de Etos (003 licht bruin/roze) en daar overheen een lipgloss van Revlon in Coral Reef.

English
My last blogarticle is about was about a week ago, i had a lazy week. I was enjoying some days off and don't wanted to do anything. But i'm back with an F.O.T.D. This i time i chose orange to be the main colour. In fall you see a lot of orange like colours in nature and that was my inspiration for this look.

As a base i used Maybelline color tattoos in Fierce and Tangy and On and on Bronze (Bad to the Bronze). On the eyelid i have Fierce en Tangy and On and on Bronze  in the crease. Then i applied Brown by Nyx in the crease and halfway the browbone. For some dimension i added a dark brown colour in the outer corner. For  roundup i applied black eyeliner and black gel eyeliner and black mascara.

Products i used:
As foundation i applied Estee Lauders BB creme in the colour 02.
Concealer: erase paste benefit (2)
Browpencil: Anastasia Brow pen (longwearing) in Universal deep
Eyeshadow: Maybelline color tattoos in Fierce and Tangy and On and on bronze. Nyx eyeshadow in Brown. Dark brown eyeshadow.
Mascara: Max Factor Masterpiece High definition mascara
Eyeliner: Maybelline Eyestudio lasting drama gel eyeliner and Vera valenti eyeliner in black.
Blush: A peach/pink by Yves Rocher
Highlighter: Essence sun club for brunettes
Lips: Etos lippencil in 003 and Revlon lipgloss in Coral Reef.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten