Follow on Bloglovin

woensdag 15 augustus 2012

Mijn blog- My blog

Hallo allemaal,

Het begin van mijn `nieuwe`beautyblog. Nieuw tussen haakjes omdat ik al een blog heb op http://bloggers.nl. dit blog ga ik sluiten omdat ik blogger.com een veel toegankelijkere site vind. Mijn naam is Helen en ik ben erg `into` beauty. Dat wil zeggen alles wat met make up, schoonheidsverzorging en nail art te maken heeft. En dat hele brede gebied daartussen.
Ik heb jaren geleden mijn diploma Visagie behaald en pas geleden een Manicure certificaat. Vorig jaar in Los Angeles heb ik een workshop airbrush make up bij Dinair gevolgd.

Het doel van mijn blog is om te informeren over verschillende produkten die ik gebruikt heb of nieuw aangeschafte produkten te laten zien, dat kan van make up tot nagellakjes zijn en alles daaromheen.

Ik hoop dat jullie dit leuk en informatief zullen vinden. Laat je horen door een comment achter te laten.

Hi everyone,

The start of my `new` beautyblog. This blog is not really new i had my first blog on http://bloggers.nl i found this site wasn't as accesible as blogger.com. So here's to a fresh start :-). My name is Helen and i´m very into beauty. Beauty as in make up, skin care and nail art, its a large area.  I am a trained make up artist and manicurist. Recently i did a workshop airbrush make up at Dinair in Los Angeles.

Through my blog i would like to share my experience with several beauty products and share my recent purchases, with you.

I hope you will like my blog. Let me know through the comments and give me some feedback.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten