Follow on Bloglovin

woensdag 15 augustus 2012

Mijn prijs van Revitalash/ Revitalash lashserum English version too

Een week of twee geleden heb ik meegedaan met de winactie van Revitalash i.s.m. Glossybox via twitter en facebook en ik was de gelukkige winnaar.  
Ik was superblij want ik zit al een poosje te denken om zo'n wimperserum te kopen. Op de site van yazylicious.nl had ik een review hierover gelezen en ik was al voor 75% om. De prijs hield mij een beetje tegen, zo'n wimperserum kost al gauw € 99,95 voor 3,5 ml en 2 ml kost € 69,95. Dus dat was mijn twijfelpunt plus het feit dat ik niet zeker wist of dit serum bij mij wel zou werken. Hoewel Yazylicious.nl  erg positief was over de werking van dit serum. Zie hier de link naar het artikel van Yazylicious: http://www.yazylicious.nl/beauty/revitalash-wimperserum

Maar dat probleem is uit de wereld geholpen want gisteren ontving ik mijn gratis Revitalash Travel Kit. Dat was al erg snel vond ik, supergoed van Revitalash. De kit is een doorzichtig plastic toilettasje met blauwe afwerking. Het ziet er erg leuk uit, aan de voorzijde zit een karton waarop het merk staat plus afbeelding van een vliegtuig. Ook staat hierop aangeven dat Revitalash met dit produkt meerdere prijzen heeft gewonen. De prijzen zijn: 2010 America Spa Professional choice Award, 2011 America Spa Professional choice Award, Anti Ageing Award Winner Beauty Bible, Dayspa Readers Choice, 2012 Prix de Beauté Cosmopolitan.

Nou dat zijn nogal wat prijzen! Ik vond de motivatie van de uitvinder van het Revitalash wimperserum ook erg mooi. De uitvinder Michael Brinkenhoff is een Amerikaanse oogarts wiens vrouw (Gayle) herstellende was van borstkanker. Door de intensieve chemotherapie waren de wimpers van Gayle beschadigd. Ze waren dun, minder vol en erg breekbaar. Haar man heeft daarom het wimpergroeiserum ontwikkeld om de wimpers van zijn vrouw weer sterk en gezond te maken. Dit is gelukt want haar wimpers groeiden weer aan en waren zelf mooier dan tevoren. Wat ook belangrijk is om te melden is dat een deel van de opbrengsten van Revitlash naar het Pink Ribbon fonds gaan.

Revitalash heeft behalve het wimpergroeiserum ook Revítabrow (voor het krijgen van vollere wenkbrauwen) en Hair bij Revitalash (voor dikker en voller haar). In mijn pakket zat behalve Revitalash ook een voluminizing mascara. Ik ga zo snel mogelik met Revitalash beginnen en zal jullie d.m.v. foto's op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Ik heb er echt veel vertrouwen in dat het werkt.

English
Last week i won a Revitalash Travel Kit. I entered a contest on Twitter and won. I knew about Revitalash from another beauty blog (yazzylicious.nl). The blogger was so enthousiastic about this product and the pictures showed good results. I always wanted longer lashes so i thought maybe this would work for me too. Because of the price (€ 99,95 for 3,5 ml and € 69,95 for  2 ml ) i had to think this through. I wasn't sure that this Lash serum was going to work for me too. So when the contest was announced i didn't have to think twice.

I received the Travel kit very quick after the announcement, last Wednesday. I thought that was a very good job of Revitalash. The kit comes in a see through plastic make up bag, with blue finishing. I think it looks nice, in the front there is a piece of cardboard with an airplane and the words Revitalash Travel kit on it. Also on the front all the prices that Revitalash has won are named . Quite a lot of prices actually; 2010 America Spa Professional choice Award, 2011 America Spa Professional choice Award, Anti Ageing Award Winner Beauty Bible, Dayspa Readers Choice, 2012 Prix de Beauté Cosmopolitan.

I do like the idea behind Revitalash. The founder Michael Brinkenhoff who is an American ophthalmologist who's partner suffered from breastcancer. Because of the chemotherapy her eyelashes were damaged. They were thinner, less full and they would break easily. Doctor Brinkenhoff invented the serum to make his wifes lashes as beautiful as they were before. This certainly worked out, her lashes became even more beautiful than they were. It's nice to know that a part of the proceeds of Revitalash is donated to the pink ribbon fund.

Revitalash  has a couple of other products, Revítabrow (for fuller eyebrows) and Hair by Revitalash (for thicker and fuller hair). In the make up bag i also received a volumunizing mascara from RevitalashI'm going to review Revitalash lash serum after using it for a month. I will take pictures once a week to let you see if there are improvements. Unnecessary to say that i've got high hopes about this product.







 Revitalash serum

Voluminizing Mascara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten