Follow on Bloglovin

woensdag 14 augustus 2013

Catrice Better than false lashes

Mascara je hebt er zoveel verschillende, dat je soms door de bomen het bos niet ziet. Voor mij is het altijd weer spannend om een nieuwe mascara uit te kiezen. Doet het produkt ook wat het beloofd? Of koop ik een kat in de zak.
Vandaag doe ik een review over de Better than false lashes mascara van Catrice. Bij het horen van de naam stijgen mijn verwachtingen Ik denk dan aan mooie volle en lange wimpers. Vol goed hoop ben ik met het testen begonnen. Het eerste wat me opviel is dat produkt vrij dun is, het voordeel hiervan is dat de mascara niet klontert. Ook zorgde deze mascara ervoor dat mijn wimpers mooi lang werden. Helaas gaf het geen volume aan mijn wimpers. En dat is jammer want ik verwacht volume en lengte van een mascara.
Nou gebruik ik geen zware oogmakeup dus kan ik wel uit de voeten met deze mascara. Maar bij een avondlook zou ik echt voor een andere mascara kiezen. Wat me ook opviel is dat in de loop van de dag ging vlekken, dit gebeurde alleen als ik het ook op mijn onderste wimpers had aangebracht. Mijn conclusie: ik zou deze mascara alleen kopen als je van jezelf volle wimpers hebt die aan lengte te kort kort komen. 
English
Today's review is about a mascara from the brand Catrice. It's called Better than false lashes. The name alone gives me high hopes about this mascara. I'm thinking about fuller and longer lashes. Needless to stay that i started with high hopes. The first thing that striked me was,that product itself is very thin. The positive thing about that is that the mascara doesn't clump. It also gives you beautiful long lashes. Too bad it doesn't add volume to my lashes.
I can make this mascara work because i don't wear heavy eyemakeup. For an evening out i would definitly go for another mascara, that does add volume. Another thing that striked me was that during the day, the mascara began to stain. But only if i applied it on my bottomlashes too. My advice: this mascara works great when you already have fuller lashes. If not you better choose another, that does give you volume.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten