Follow on Bloglovin

woensdag 14 november 2012

Max Factor masterpiece high definition mascara

Het is een alweer even geleden dat ik een blogartikel heb geschreven, door mijn vakantie kwam ik er niet toe om regelmatig te bloggen. Ik ben inmiddels weer terug in Nederland en zal vanaf nu weer regelmatig een stukje schrijven.

Vandaag een stukje over Max Factor Masterpiece High Definition Mascara. Ik heb het een tijdje geleden in mijn Glossybox ontvangen en heb deze mascara tijdens mijn vakantie getest. Ik ben zeer verrast over de kwaliteit van deze mascara en ik vind het zelfs beter dan de High Impact mascara van Clinique. Dit was tot voor kort mijn favoriet. In vergelijking met de Max Factor mascara vind ik die van Clinique klonterig/dik en die is eigenlijk niet dik van substantie.

Max Factor Masterpiece High Definition mascara maakt mijn wimpers mooi vol en lang, zonder te klonten. Ik vind dat het mijn wimpers een valse wimper effect geeft en het is ook mooi op de onderste wimpers. Deze mascara verlengt en geeft volume. Ik ben hier zo tevreden over dat ik een full size ga aanschaffen. Een mascara die mijn niet erg volle wimpers zo mooi vol maakt en verlengt, kan ik zeker niet laten staan. Wat ook heel fijn is dat het niet doorloopt. Max Factor masterpiece high definition mascara kost ongeveer € 15,-  je kunt het in drie kleuren krijgen, black/ black brown en brown.





Today i'm reviewing Max Factor masterpiece high definition mascara. I received a sample size in my Glossybox a few months ago. I tested this mascara during my vacation and to my surprise i'm very satisfied with it. It lengthens and gives volume to my lashes without being thick or clumpy. My lashes are a bit longer now (thanks to Revitalash) but need more volume. To me they look a bit like false lashes, but in a natural way, when i put this mascara on. I can even use it on my bottom lashes without them looking to overdone. This mascara is my favourite now.

It replaced my other favourite Clinique's High Impact mascara. The substance of the Max Factor masterpiece high definition mascara is much more fluid. Another plus is that it doesn't run out. I like this mascara enough to buy a full size. Over here in Holland it costs about € 15,00 and we have them in three colours black, brown and brown/black.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten