Follow on Bloglovin

vrijdag 20 september 2013

N.O.T.D. In the mood for Nude



De zomer is min of meer voorbij, dit merk ik als ik een lakje uitzoek om mijn nagels te lakken. Automatisch ga ik aan de vrolijke kleuren voorbij en kies ik voor een mooie naturel kleur. De afgelopen maanden heb ik alleen vrolijke of felle kleuren op mijn nagels gehad.

Om de herfst in te luiden heb ik voor Nude it van Essence gekozen. Een taupe-achtige naturelkleur, heel erg mooi. Ik heb twee lagen opgedaan voor een mooie dekking. Kwalitatief zijn de nagellakken van Essence echt een hele goede koop.


English
Now that summer is almost over i find myself looking at the less bright nailpolishcolours. Almost automatica my eyes are searching for the more naturel colours.

Today i've chosen Nude it from Essence. A beautiful somewhat taupe nude. I put on two coats for a beautiful opaque coverage. To me Essence nailpolish are the best of the drugstore nailpolishes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten