Follow on Bloglovin

dinsdag 17 september 2013

Olaz Total effects 7 in one

Een paar maanden geleden had Kruidvat een leuke aanbieding, Olaz total effects 7 in one voor
€ 9,95. Normaal kost deze créme €19,95. Omdat ik bijna door mijn serum heen was dacht ik, laat ik een keer iets van een drugstore merk aanschaffen. Het merk Olaz is best bekend, wie kent de anti age-ing reclames niet, en ik weet dat vele jaren geleden de crémes van Olaz als beste uit de bus kwamen. Dus wat hield me tegen?

Olaz Total Effects is een dagcréme en serum in één die in totaal zeven tekenen van veroudering tegengaat. Hier volgt het lijstje:
1 Fijne lijntjes en rimpeltjes worden zichtbaar vermindert
2 Hydratatie voor een zichtbaar stevige huid
3 Reduceert de zichtbaarheid van porién
4 Vermindert zichtbaar ouderdomsvlekken
5 Maakt de huidtextuur egaal
6 Hydratatie voor de droge huid
7 Geeft de huid een zichtbaar gezonde uitstraling.

Ik heb Olaz Total Effects zeker één maand gebruikt maar helaas ben ik niet echt enthousiast. De créme hydrateert niet genoeg waardoor mijn huid dof werd.Tevens heb ik  geen vermindering van pigmentvlekken geconstateerd, of een zichtbare verjonging (alhoewel ik niet echt rimpels heb) of versteviging. Als je huid echt vocht te kort komt dan zou ik zeker voor een andere créme / serum gaan. Dit produkt is bestemd voor vrouwen in de leeftijd van 35 en hoger, over het algemeen hebben de meeste vrouwen uit die leeftijdscategorie een drogere huid (een enkele uitzondering daarbuiten gelaten) dus wat mij betreft had deze créme/serum wel voedender mogen zijn.

English

A few months ago a bought a new skincare product at the drugstore. Olaz 7 effects in one wich is an anti ageing cream and serum in one. I had just finished my serum and thought i would give this a try.

Olaz Total Effects is a daycream and serum in one, that counteracts the seven signs of ageing skin:
*fine lines and wrinkles are visably reduced
*hydration to  firm the skin
*the visibilaty of large pores will be reduced
*reduces age spots
*smooths the skin texture
*hydration for dry skin
*gives the skin a healthy glow

After i have used it for one month, i can truly say that this product does nothing for my skin. My skin feels dry and totally not moisturized. My skin looks very dull and not healthy at all. Age spots are still visible and i haven't noticed an extra firmness of the skin. This product is intended for the agegroup 35 plus and up. Most women in that age category have dry skin (there are exceptions i know). that's why i expected this product to hydrate my skin.Too bad it didn't.  If you're in need of a good moisturizer,i certainly would not recommend Olaz Total Effects.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten