Follow on Bloglovin

donderdag 12 september 2013

Review: Vaseline Spray & Go body moisturizer (aloe fresh)



Eind vorige maand heb ik een flacon van Vaseline Spray and Go in mijn Beautybox ontvangen. Natuurlijk was ik hier blij mee want ik had er al veel over gehoord, (Youtube en div. beautyblogs) daarom wilde ik dit produkt eens proberen.  Normaal gesproken gebruik ik al de bodylotion van Vaseline mijn huid is zomer en winter erg droog daarom heb ik altijd een bodylotion nodig. Met een gewone fles bodylotion (zonder pompje) wil ik nog wel een teveel gebruiken, een sprayflacon leek me daarom ook ideaal.

Ik heb de Vaseline Spray & Go ( Aloe fresh) nu een paar dagen gebruikt en ik ben er best tevreden over. Erg handig om gericht te sprayen zo voorkom je dikke klodders bodylotion, die moeilijk uit te smeren zijn. Het produkt is erg fijn er komt precies genoeg uit de spray en het is ook heel makkelijk te verdelen over de huid. Mijn probleem is, door mijn erg droge huid, dat ik dit in de winter niet kan gebruiken. 's Winters is mijn huid nog drogen dan heb ik echt een volle lotion nodig. Dat is wel jammer maar voorlopig kan ik hiermee wel vooruit.


De Spray & Go body moisturizer smeert heel goed uit en laat geen film na op de huid. En de geur is echt heerlijk, het ruikt lekker fris. Ik ben er heel tevreden mee.




English

My review about Vaseline Spray & Go body moisturizer. I received this product in my Beautybox of August, wich was a pleasant surprise. I already heard so much about this product through Youtube and other Beautybloggers, so i was really curious about it. I'm familiar with the Vaseline bodylotions (cocoa hmm delicious) as i use them daily. That's why i wanted to know how great this product exactly was.

I have been using it for a couple of days now and i can tell you that i'm quite positive about it. The product itself is light and very easy to apply. It doesn't leave a film on the skin and i love the fresh scent of it.  I love this spray, the only downside for me is, that i can't use it in winter. I need a richer bodylotion in winter, to moisturize my skin. But other than that, this is a great product.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten