Follow on Bloglovin

zondag 26 mei 2013

Mac In extreme dimension lash mascara

Hoi allemaal, vandaag doe ik een stukje over mijn nieuwste (mascara) aanwinst. De In extreme dimension lash mascara van Mac. Ik was erg benieuwd naar deze mascara na het lezen van een review hierover. De in extreme zou je wimpers voller en langer maken al na èèn laagje. Ook zou het niet vlekken en klonteren. Dat klinkt als de perfecte mascara.
Nadat mijn bestelling binnen was, kon  ik bijna niet wachten om deze mascara testen. Na de test was ik wel erg positief. Je ziet meteen resultaat nadat je èèn laagje hebt aangebracht. Vollere en langere wimpers zonder klonters. Van nature heb ik erg korte en dunne wimpers. (Dankzij revitalash zijn ze gelukkig wel wat langer geworden.) Je ziet meteen het verschil nadat ik de mascara had aangebracht. Lengte, volume én het bleef de hele dag goed zitten. Ik had zelf wat krul in mijn rechte wimpers. Kijk maar zelf naar de foto's.


English
Today i'm reviewing the In extreme dimension lash mascara from Mac. I was curious about this mascara after reading a very positive review. This mascara promises to voluminize and lenghten your lashes, without clumps or stains. To me this sounded like the perfect mascara.

After my order came in, i couldn't wait to test this mascara out. The test came out positive. After one coat my lashes looked longer and fuller. It also added some curl into my very straight lashes. At the end of the day my lashes still looked good and no staining. Take a look at the pics below.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten