Follow on Bloglovin

woensdag 1 mei 2013

Lancome Rouge in Love lipstick

Ik wil jullie mijn nieuwe Lancome lipstick laten zien. Vorige week gekocht, het is een verjaardagskado aan mezelf. Ik wilde mezelf eens verrassen. Dit is een lipstick uit de Rouge in love lijn. Ik kende de Rouge in Love lijn van Lancome nog niet. Volgens de display in de winkel is dit een nieuwe lijn.

Last week i bought a new Lancome lipstick, i bought this as a birthdaygift to myself. I needed to pamper myself. The lipstick is from the Rouge in Love line. This was the first time i've heard about this line. According to the display in the store, this is a new line.

Mooie verpakking

Love the design

Op de display zag ik twee lipsticks die ik wel heel mooi vond, de een was een nude de ander een koraalkleurige lipstick. Twijfel, twijfel want ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie nude lipstick. Uiteindelijk heeft de koraalkleur gewonnen van het neutrale. De kleur die ik gekozen heb is Corail in love (322M). De lipstick zit in een mooie zilverkleurige verpakking en de lipstick zelf heeft een mat zilveren huls. Erg chic.

I noticed two lipsticks from the display, one was a nude and the other one was a coral. I was in doubt, because i'm in search for a good nude lipstick for a while now. Somehow i decided to go for the Coral, the nude will have to wait. The colour i've chosen is Corail in love (322M). A very fresh looking spring/summer colour. The lipstick itself has a great design, a matte silver holder, very compact and very classy looking.

Lekker fris kleurtje

A fresh looking colour

Ik ben blij dat ik  Corail in love heb gekozen want ik heb deze kleur, vanaf mijn aankoop, elke dag op gehad.  De lipstick voelt lekker zacht en licht aan en is heel goed gepigmenteerd. Precies zoals op de verpakking is aangegeven. Dit is echt een voorjaars en zomers kleurtje dat bij de meeste van mijn eyelooks past. 


Choosing Corail in love was a very good decision, i've been wearing this lipstick ever since i bought it. I love the texture, the lipstick feels very soft and light and it's very pigmented too. This is the perfect spring/summer colour and it goes with most of my eyelooks.

Een kleur om verliefd op te worden

I'm in love with this colour

Geen opmerkingen:

Een reactie posten