Follow on Bloglovin

maandag 26 mei 2014

Max Factor Wild Mega Volume Mascara



 
 
Wild Mega Volume Max Factor
 
Vandaag een stukje over een mascara die ik een paar geleden heb gekocht. De Wild Mega Volume mascara van Max Factor. Na het de eerste keer gebruikt te hebben vond ik het al een succes. Het maakt mijn wimpers echt voller, het maakt ze niet langer. Ik ben er tevreden mee want mijn wimpers zijn vrij dun van nature. Voor de lengte zou ik eventueel een andere mascara kunnen gebruiken.
 
Deze mascara blijft de hele dag goed zitten. Zelf vind ik het borsteltje te dik voor mijn onderste wimpers. Mijn wimpers worden daar echt niet mooi door en het vlekt door de dikte van de borstel. Voor de foto heb ik mijn onderste wimpers wel aangezet met deze mascara. Daarna moest ik wel wat vlekjes wegwerken met een wattentip. Voor het gebruik strijk ik de borstel goed af langs de rand van de mascarahuls, zodat de mascara niet te dik wordt aangezet.
 
 
Een goed mascara voor als je niet al te volle wimpers hebt.
 
Engels
 
Wild Mega Volume Max Factor
Todays blogpos is about a mascara i bought a couple of weeks ago, the Wild Mega Volume mascara by Max Factor. I truly enjoy using this mascara, it makes my lashes look fuller. My lashes are so thin they need the fullness.
 
This mascara doesn't really add length but that's no problem i could use a lengthning mascara first. Normally i don't use it on my bottom lashes, for the pics i did,  to show you the full effect. I needed to clean up with a qtip afterwards, the brush is too thick for my tiny bottom lashes.
 
 
This is a great mascara if you're lashes are very thin. You will definitley benefit from the thickness it gives.
 
het borsteltje is vrij dik
the brush is kinda  thicke
 
 
 
 
zonder mascara op de onderste wimpers
no mascara on my bottom lashes
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten