Follow on Bloglovin

donderdag 17 juli 2014

Catrice eyebrow filler ( perfecting & shaping gel)



alleen de browfiller gebruikt, geen wenkbrauwpotlood
filled in my brows with the browgel
 
 

Een paar maanden geleden heb ik de wenkbrauw gel van Catrice gekocht. De Gimme Brow van Bennefit staat al een tijdje op mijn verlanglijst maar in mijn woonplaats worden de producten van Bennefit niet verkocht. Gelukkig vond ik de browgel van Catrice in de winkel. 

Mijn wenkbrauwen zijn donker van kleur maar niet erg vol. Daarom vul ik ze in met een wenkbrauwpotlood, niet dagelijks, alleen als ik makeup draag. Deze eyebrow filler is erg geschikt voor de dagen dat ik geen makeup draag maar wel mijn wenkbrauwen wil accentueren. Ik heb het inmiddels al een paar keer gebruikt en ik ben er heel tevreden over. Het produkt blijft vrij lang zitten, zeker 6 uur lang, en het ziet er erg natuurlijk uit.

Ik gebruik het soms "los" dus zonder potlood maar soms ook in combinatie met een potlood. In combinatie met een wenkbrauw potlood geeft de gel een net iets vollere look. Soms heb ik van die "gaten" in mijn wenkbrauwen (uitval) waardoor het invullen met een potlood net iets té lijkt. In combinatie met de gel zien die "gaten" er net iets natuurlijker en gevulder uit.
De browgel bevat vezels waardoor de wenkbrauwen als het ware "opgevuld" worden.
Een goed en betaalbaar produkt van Catrice. Deze wenkbrauwgel is bij mijn drogist alleen in één kleur verkrijgbaar en dat is neutraal bruin. Volgens de site van Catrice is de kleur  voor elk wenkbrauw geschikt.
 
 
 


met de eyebrow filler
used the eyebrow filler
 
mijn wenkbrauwen aux naturel
my brows, aux naturel



 
 
 
 
English
A couple of months ago i bought a browfiller by Catrice. Actually i wanted the Gimme Brow by Benefit but in my town i can't find Benefit products. So lucky i found the eyebrowfiller by Catrice, wich is affordable and it works really good.
 
My brows (and lashes) certainly aren't the fullest, from time to time i even have "gaps" in my brows. When i wear makeup i fill in my brows with a browpencil to make them look fuller. For the "non makeup" days i use my browfiller, it makes my brows look accentuated and natural. The product doesn't become clumpy and it stays on for at least six hours.
 
The eyebrow filler has vibers so it fills in the gaps in my brows. I love this product sometimes i even use it together with my browpencil. This combination makes my brows look so much fuller. The eyebrow filler is available in one colour only, a neutral brown. According to the site of Catrice this colour suits every skintone.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten