Follow on Bloglovin

dinsdag 30 juli 2013

Mac Impassioned

Vandaag wil ik jullie aan mijn nieuwste aanwinst voorstellen.  Het is een prachtig felroze lipstick van Mac en de naam is Impassioned.  Een prachtige felle kleur waar ik heel erg blij van word. Deze kleur past perfect bij het prachtige zomerse weer van de afgelopen dagen. Ik heb het natuurlijk uitgeprobeerd (de fotos vindt je hieronder) en ik kan je zeggen dat deze lipstick zeer goed gepigmenteerd is. Ook al is de kleur weggevaagd dan hou je een mooie "stain" over op je lippen. Geniet van de foto's.
English
Time to show you my new lipstick. It's Impassioned from Mac. A beautiful bold pink colour, perfect for summer. Just looking at this colour, makes me happy. I've already tried it on and i can tell you, this lipstick is very pigmented. Even after the colour has fade it leaves a beautiful stain on your lips. Love this colour.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten