Follow on Bloglovin

woensdag 19 december 2012

Hema tinted moisturizing lip balm and bronzing brush


Ik heb gisteren twee nieuwe aankopen gedaan bij de Hema. Ik liep langs de make up afdeling en natuurlijk werd ik weer aangetrokken door de make up. De Hema heeft hele leuke make up voor de feestdagen maar ik heb me ingehouden en (maar) twee dingen gekocht. Een bronzer kwast en een lipbalm.

Ik heb al twee oogschaduw kwasten van de Hema en die bevallen me supergoed. Volgens mij hebben ze € 2,- per stuk gekost, maar ze werken goed en zijn superzacht. Vandaar dat ik besloot deze bronzer kwast aan te schaffen. De prijs was € 3,- (ongeveer) . De kwast voelt redelijk zacht aan en is toch stevig. Ik ga het gebruiken om te contouren.

Het tweede item is een lipbalm in potloodvorm en dit kostte € 3,50. Ze hadden ze in meerdere kleuren (ik denk 4 of 5 kleuren) en ik heb gekozen voor een frisrode. Ik heb de balm al gebruikt, het voelt lekker zacht aan en ruikt heerlijk naar vanille. Altijd handig zoiets, zeker in de winter, en het fijne vind ik dat het een waas van kleur op je lippen achterlaat. Een goed produkt voor een goed prijsje. Het potlood werkt met een draaisysteem, je hoeft  het dus niet te slijpen ;-).

Yesterday i bought two items at Hema (dutch department store). A bronzing/blush brush and a tinted and moisturzing lipbalm. The price was about € 3,50 each.  The brush feels soft yet firm and i'm going to use it for contouring.

The lipbalm i have tried already, it moisturizes and softens the lips and smells like vanilla. I love the fact that is has a bit of colour. It is available in four or five different colours. Definitley a good buy if you're in need of a balm and want a bit of colour too. No need to go look for a sharpner, the pencil has a turn up system.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten