Follow on Bloglovin

maandag 10 augustus 2015

W7 In the Nude


 


de eerste 6 kleuren zijn op mijn huidskleur niet goed zichtbaar
the first six colours are  hard to see, on my skintone
 

 

de laatste 6 kleuren zijn donkerder en daardoor sterker gepigmenteerd
the last 6 colours of the palette are darker and much more pigmented
 
 
Een paar maanden geleden heb ik twee paletten van het merk W7 besteld. Ik ken dit merk alleen van hun  "Naked" dupe paletten. Daarom bestelde ik twee paletten, dupes van de "Naked 1" en de "Naked 3". Deze beide paletten van Urban Decay, heb ik niet in mijn bezit. De "Naked 2" heb ik wel en die bevalt me qua kwaliteit en kleurenschakering heel goed.
 
Alhoewel ik de paletten van UD heel mooi vind kwam ik er toch niet toe om er meer aan te schaffen. Dit vanwege de kosten, zo'n pallet kost al gauw rond de € 50,-, en omdat ik eigenlijk al meer dan genoeg makeup heb.
 
Toen ik hoorde dat W7 de dupes van deze paletten verkocht, won mijn hebberigheid het van mijn verstand. De paletten zijn echt niet duur ze kosten rond de € 8,- dus heel goed betaalbaar. De kwaliteit valt mij tegen. Natuurlijk verwacht ik voor dit geld geen "high end" kwaliteit maar eerlijk gezegd had ik toch iets meer verwacht.
 
De pigmentatie is slecht, zeker wat betreft de lichtere kleuren. De donkere kleuren zijn wel weer sterker gepigmenteerd maar dat is al snel met een donkere kleur. Ook met een oogschaduw primer zijn de lichte kleuren (op mijn donkere huidskleur) moeilijk te zien. Dat vind ik wel jammer aangezien Catrice en Essence ook heel betaalbare oogschaduw verkopen maar met een betere pigmentatie.
 
Het "In the Nude" palet is leuk maar daarmee is voor mij alles gezegd. In mijn volgende blogpost zal ik het "Lightly toasted" palet laten zien.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten