Follow on Bloglovin

donderdag 31 januari 2013

Mac Taupe

Ik heb gisteren een nieuwe Mac lipsick gehaald. Ik moest toch in Rotterdam zijn dus een kleine moeite om even langs de bijenkorf te gaan.

Candy yum yum was uitverkocht en natuurlijk wilde ik niet met lege handen weggaan. De keuze viel op Taupe een mooie middenbruine kleur met een ietwat paarse ondertoon. Eigenlijk is dit de bruine kleur waar ik al een tijdje naar op zoek ben. Je zult deze kleur ongetwijfeld in een fotd voorbij zien komen.

English
I bought myself a new Mac lipstick yesterday. While i was in Rotterdam i couldn't pass the Mac counter at de bijenkorf (department store).

Actually i was going for Candy yum yum but that one was sold out. I bought Taupe instead, a beautiful medium brown with a bit of a purple undertone. Just the brown colour i've been looking for. You will see me wear it in an fotd soon.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten